AMD, oyunlarda gecikmeyi azaltmaya yönelik geliştirdiği yeni teknolojisi Radeon Anti-Lag 2 SDK’yı GPUOpen ve GitHub platformlarında yayınladı. Bu yeni yazılım geliştirme kiti (SDK), oyun geliştiricilerine sunularak oyunların gecikme süresini daha da düşürme imkanı sağlıyor. Bu sayede oyunların genel yanıt hızları iyileştirilebilecek ve oyuncular daha akıcı bir oyun deneyimi yaşayabilecekler. Ayrıntılar haberimizde… AMD, oyun gecikmesini azaltan […]
AMD, oyunlarda gecikmeyi azaltmaya yönelik geliştirdiği yeni teknolojisi Radeon Anti-Lag 2 SDK’yı GPUOpen ve GitHub platformlarında yayınladı. Bu yeni yazılım geliştirme kiti (SDK), oyun geliştiricilerine sunularak oyunların gecikme süresini daha da düşürme imkanı sağlıyor. Bu sayede oyunların genel yanıt hızları iyileştirilebilecek ve oyuncular daha akıcı bir oyun deneyimi yaşayabilecekler. Ayrıntılar haberimizde…
AMD, ilk Anti-Lag teknolojisini 2019 yılında piyasaya sürmüştü ve bu teknoloji CPU ile GPU arasındaki veri akışını optimize ederek gecikmeyi azaltıyordu. Yeni Anti-Lag 2 teknolojisi ise daha ileri seviyede gecikme kontrolü sağlıyor. Mayıs 2024’te Counter-Strike 2 ile önizleme sürümü yayınlanan bu teknoloji, oyunculara daha hızlı tepki süreleri vaat ediyor.
Anti-Lag 1, sadece sürücü katmanında çalışırken, Anti-Lag 2 oyunların kendi iç mekanizmalarına entegre edilebiliyor. Böylece, oyun içindeki işlem süreci daha verimli hale getirilerek gecikme süresi en aza indiriliyor. Bu gelişmiş kontrol mekanizması, oyuncuların giriş yaptıkları işlemlerin ekranda görüntülenmesi arasındaki gecikmeyi minimuma indiriyor.
Siz ne düşünüyorsunuz? Oyunlarda gecikmenin azaltılması, oyun performansınızı ne kadar etkiliyor? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmına yazabilirsiniz!
Kaynak:
SDN – ShiftDelete.Net